torek, februar 28, 2006

Konec bolniške

Chica danes ne šepa! Včeraj zvečer je nehala in danes izgleda, da je vse uredu. Še vedno bom malo bolj previdna.
Danes sem testirala društveni fotoaparat, pa mi je kar všeč :) Sicer ni DSLR, ampak je veliko bolj kvaliteten kot moja trotl kamera. Tu je ena fotka, ki sicer ne pokaže kaj vse zmore fotoaparat, ampak mi je všeč ;)

Fotoaparat testiram zato, da bom lahko fotografirala danes, ko poteka vpis v tečaje v KD Zagorje. Poleg fotografiranja bom morala vpisovat tudi nove člane z novim programom KINOS. Kolikor sem ga včeraj uspela pregledat, ni ravno ne vem kaj. Bi sama lahko naredila kaj boljšega v accessu. Kaj šele, če bi nardila model in bi potem nekdo sprogramiral... Ampak to je že druga tema.
No, zaradi mojega 'prestižnega' dela, bodo nekateri spet zavijali z očmi. Ne vem zakaj vsi mislijo, da je dlo za računalnikom (točneje vpisovanje podatkov) tako zanimivo, super in oh in sploh... Če se mene vpraša, bi se veliko raje sprehajala od enega do drugega in ob pogovoru s kakšnim novim članom spila kakšno pijačo za društvenim šankom.

Komaj čakam vpis v tečaje in mnogo kožkov na kupu! Chics bo manjkala na vpisu. Zadnje kar potrebuje je norenje z vsemi temi psi. Čeprav se ona verjetno ne bi strinjala s tem :)
Še ena slikca iz vpisa v spomladanske tečaje. Chics je bila tako majhna...

Chica in Eli


Ni komentarjev: