sreda, oktober 08, 2008

Sobota na Klančišah

V soboto si imeli IGM-ovci družinski pohod od dnevu apnarjev in sicer na Klančiše. Zbor smo imeli na parkirišču v Evro parku, kjer smo se lahko okrepčali in dobili pripomočke za pohod. No, pohod na Klančiše ni ravno pohod, glede na to, da sem en vikend prej šla na Krvavico in je bilo malo več hoje kot do Klančiš... v bistvu smo šle tudi mimo Klančiš... :) No, šli smo na sprehod do Klančiš, kjer smo se potem najdeli dobre hrane, preizkusili smo se v nordijski hoji in pikadu.

Tudi Chica je bila zraven... je dobila nove oboževalce - itak! :) Jaz pa nekaj ponudb za vodenje tečaja psov - očitno se je apnarjem zdelo, da imam tako lepo vzgojeno psičko, da bi lahko še njihove pse česa naučila.

Na srečo je bilo prisotnih kar nekaj (odraslih) 'otrok' apnarjev, da smo se lahko malo bolj spoznali med sabo. Tudi moj soplezalec je bil zraven - prej sploh nisme vedela, da poznam njegovo mami. Kako je svet majhen... Prepičal me je, da sem bila z njim v paru na tekmovanju v pikadu. Po kakšnih petih letih sem ponovno igrala pikado - pa še zmagala sva! :) Za nagrado sva dobila vsak svoj električni pikado.

otroci apnarjev :)

Chica

Fotoaparat sem imela sicer s sabo, ampak mi ni uspelo narediti nobene fotografije. Iz nahrbtnika sem ga vzela samo enkrat, pa še to samo zato, da sem soplezalcu pokazala fotografije iz Korošice.

Fotografije: arhiv IGM

Ni komentarjev: