petek, oktober 21, 2005

Mala šola in šola za velike


Skoraj nisem mogla verjet, da je nehalo deževati, ko sem se odpravljala proti društvu. Do sedaj smo bili v mali šoli samo enkrat brez dežja. Ja kaj naj rečem glede male šole ... imam pač najbolj pridnega psa ;) Danes smo hodili poleg, ampak midve ne uporabljava te besede. Dam ji samo povelje glej me in potem avtomatsko hodi poleg, pa še v oči me gleda ves čas. Šli smo tudi na parkirišče, loputali z vrati avtomobila in pohodili na gas - Chica je pa ves čas samo gledala v mene. No, zmotil jo je samo en škot, ki ima tečaj za nami in ona nikakor ne more delati, ne da bi ga prej pozdravila ;)

Drugače pa že komaj čakamo sobotno srečanje avstralčkov! Upam, da nam bo uspelo zgodaj vstati, da ne bomo zamudili ... s Chico bova s sabo vzeli dva največja zaspanca, tako da bo budilka nastavljena na 5.30 in upam, da bosta do sedmih pokonci :)

Zadnje dni sem se ukvarjala tudi s Chicino spletno stranjo. Ni še dokončana, je samo osnutek, pripraviti moram še tekste in slike. Sem pa slišala, da spletno stran kmalu dobita tudi Grin in Blue Ice.

Danes sem bila na faksu in končno imamo predavatelja, ki ga je zanimivo poslušati. Pri predmetu Poslovno okolje podjetja predavatelj: dr. Marko Jaklič) govorimo predvsem v aktualnih temah, tako da se teorije samo dotaknemo. Danes me je čisto navdušila Finska. Pri njih je tako, da nekdo, ki izgubi službo še eno leto prejema 100% zajamčene plače, naslednje 4 leta pa 80%. No, v glavnem potem je sledila še debata o davčnih stopnjah, ... v glavnem, končno eno zanimivo "predavanje", v bistvu je bolj diskusija (vsaj v zadnjem delu). Imamo tudi vklop in izklop na začetku in na koncu - takrat lahko povemo kar nam leži na duši. Danes bi npr. lahko povedala, da mi je Chica včeraj zvečer načela sposojeno knjigo za ta predmet ;) Na srečo imam tako prijaznega sošolca, da je rekel, da mu lahko knjigo vrnem, ko jo ne bom več potrebovala - ni važno v kakšnem stanju, ker je ne bo več rabil. Verjamem pa da so se s kolegi verjetno zelo nasmejali, ko jim je povedal kaj se je zgodilo.

Tako pa izgleda, ko dobi aussie knjigo v gobec ;)

Ni komentarjev: