torek, oktober 25, 2005

Aussie srečanje


Vikend je bil naporen, ni kaj. Petek zvečer v Pubu se je malo zavlekel in sem bolj pozno prišla domov v ne preveč treznem stanju, zato sem bila potem še celo soboto mačkasta. Nimam nobene kondicije več...
Soboto je bila pa prekrasna. Začela se je sicer tako, da je šlo vse narobe... Ura zazvnoni, s Chico greva na krajši sprehod, ko pridme domov je Bojan še vedno v postelji. Ok, sem se že sprijaznila, da ne bomo šli k Martnini na kavo, amapk da se dobimo pri hotelu Erika. Namesto ob 7h smo šli nekaj čez 8. Bojan se je slučajno spomnnil, da bi bilo dobro it še na Petrol napumpat gume ... in v tistem je ugotovil, da je na eni gumi bula. Dobro, da je bil ati doma, da nam je posodil svoj avto. Na srečanju je bilo super! Šli smo peš od koče na gozdu pa do poštarske koče na Vršiču.
Chici ni in ni zmanjkalo energije. Ves čas je norela ... Nadja je naredila nekaj dobrih fotk, ki jih je objavila v svojem albumu. Ko smo se vrnili iz Vršiča smo šli še nekaj pojest in se naklepetat. Mene sam izlet ni tako utrudil, kot me je ponočevanje in potem vožnja v Kransjko goro in nazaj. Mislim, da sem zaspala že nekaj čez osem.

Nedelja je bila pa v znamenju rojstnih dnevov ... dopoldne sva šla z Bojanom k Ani, ki je praznovala 1. rojstni dan, popoldne pa sem šla z našimi k stari mami v Litijo. Na poti domov smo na Sp Logu naleteli na prometno nesrečo (cesta za Savo je bila zaprta), zato smo se ustavili še pri sorodnikih, da nismo čakali na cesti. Pester vikend ... Naslednji (podaljšan) vikend dobim pa še Nyzz v varstvo, ker grejo naši na Dunaj. Nyzz bo ostala tukaj, ker bi jo vožnja preveč utrudila - je le penzionistka :) Pomoje bo kar pestro ...

Ni komentarjev: