nedelja, oktober 21, 2007

Menina planina

Včeraj smo se z Nadjo, Gregorjem in Mojco podali na Menino planino. Tudi Chica je imela družbo in sicer Balija. Ne vem točno iz kje smo šli, ker nisem bila voznik. Na tej sliki se mi zdi, da smo šli iz Slopov (ali kako se sklanja?). Šli smo čez Bibo in kmalu prišli do Menine. Vmes smo se še fotografirali, Chica je iskala zaklad, uživala v prvem snegu (ga je tudi jedla in lovila kepe), Bali je hodil po vodi in tudi malo zaplaval,... Srečali smo tudi ovce in psičko Belo, ki jih je čuvala. Vremenske razmere so bile pa zelo raznolike. Imeli smo sonček, da je bilo skoraj toplo, pa tudi sneg in veter. Še dobro, da sem oblekla anorak s podlogo iz flisa (3 v 1: anorak s flisom, samo flis ali samo anorak), ki sem ga kupila na Dunaju. Je uspešno opravil preizkus :)

Nadja, Gregor in Chica

prvi podpis v snegu - otročje, vem :-)

Bali in Chica

Gregor, Nadja, Bali in Chica

sončen dan...

Chica

skoraj brez oblačka na Bibi

Chica si ne nekaj zaželela in pozvonila :-)

Chica v iskanju zaklada

ofce! :)

Bali - blažen med ovcami :-)

na Menini je mrzlo oz. mede

Bali - 'Walk on water'

pred domom na Menini z Mojco in Balijem

5 komentarjev:

Maja Rokavec pravi ...

Iiiii super izletek! :) Všeč so mi fotke, kot vedno. Chica je prečudovita!!! :*

LP, Maja

Tina pravi ...

Maja, hvala. Se pa moje fotke niti slučajno ne morejo primerjat s tvojimi. Mi manjka še malo vaje in boljši fotoaparat :)

Riba pravi ...

Ok, navodila za nekoga iz LJ, ki se nikoli ni bil na Menini, kako se pride do tja? Mogoce bi bilo najbolj zanimiva tale Biba planina. Pa kolk casa se hodi pa ce se da gor prit z avtom (obcasno je se en 3-letnik prisoten, pa ne moremo ravno 4 ure hodit). Hvala hvala!

So ful lepe slikce!

Tina pravi ...

Menina je super tudi za otroke. Lahko se pripelješ z avtom do Bibe in greš potem peš do Menine ali obratno - se da prit z avtom na obe planini, pot je pa potem dobro označena tako po travnikih kot tudi po makedamski cesti.

Tukaj je en opis kako se pride na Bibo (na Menino se gre pa samo po makedamu naprej). Sej bi sama napisala, pa mi te stvari ne grejo dobro od rok :-)

Upam, da boste uživali na izletu!

Riba pravi ...

O, kul! Cez kak teden, dva, tri .. bomo zagotovo sli!

LP, Riba