petek, september 07, 2007

Gonitev - drugič

No, pa smo jo končno dočakali... Chicino drugo gonitev - pri starosti 2 leti, 2 meseca in 25 dni in 10 mesecev od začetka prve gonitve. Če se bo gonitev pojavljala na 10 mesecev, bom zelo vesela :) Doma je čisto scrkljana, vedno mi leži pri nogah in me greje... Sploh ni še ni treba prižgat centralnega ogrevanja :)

3 komentarji:

Riba pravi ...

Uau, ful ima lepo blazino za spat! Od katere firme pa je oz. kje si jo kupila? Se mi zdi vzorcek ful podoben Lunini ovratnici :)

Tina pravi ...

Hvala! :)
Blazino sem kupila pa na Euro Dog Show 2007 v Zagrebu. So imeli zelo ugodne cene v primerjavi s slovenskimi razstavami...

Riba pravi ...

A je firma slucajno Paparazzi?

Luna ima tako ovratnico: http://beaglicaluna.blogspot.com/2007/06/nova-ovratnica.html

Joj, sem imela skoz v glavi, da je 11€, pa je "samo" 8,50 :D Juhu, torej spet dobi novo ..