nedelja, junij 10, 2007

Euro dog show Zagreb

Od 8. do 10.6.2007

Zamudila sem samo soboto. V petek smo bili tam z aussie-ji, v nedeljo pa z basenjiji. V petek sem fotografirala z nikonom D70s in fotografije so enkratne - glede na svetlobne pogoje. V nedeljo raje nisem slikala, ker sem imela na voljo samo mojo 'trotl kamero'. Kar se nazivov tiče, nismo dobili nič... s tem mislim na Berry, Grina in Balija, vendar smo se imeli kljub temu lepo. Občudovali smo aussije, basenjite in še mnogo drugih psov. Chica je vse dogajanje zamudila, saj je morala ostati doma, je dobila pa dve darili: komplet ovratnico in povodec v oranžni barvi, ter novo posteljo.


Posteljo je že prvo minuto zasedel maček, vendar si jo je Chica izborila nazaj :-)

V Zagrebu je skupaj z evropsko razstavo potekalo tudi EP v obediencu. Spoznala sem tudi vzrediteljico aussijev iz Finske, ki jih ima Tuula in prikupno avstralko Sintti. Na naslednji sliki sta pa v paru. Sintti ima na sebi tudi nov plašček, ki hladi pse. Bi ga vzela za Chico, pa je bil malce predrag. Drugače sta pa Sintti in njena vodnica zasedli 16. mesto v obediencu, ekipa Finske (s Sintti) pa je zasedla 1. mesto.



Ni komentarjev: