torek, oktober 24, 2006

B-BH

Izpit B-BH sv a s Chico 'uspešno' opravili v soboto 21.10.2006. Chica je bila stara malo več kot 16 mesecev. Sem pa prepričana, da bi mi veliko lepše delala pri njenih 10ih mesecih.
Zelo mi žal, da sem zaradi izpita zamudila aussie srečanje na Krasu (foto: Nadja Žlender) .

Na izpitu naj bi vodnik in pes pokazala, kaj sta se naučila na tečaju. In Chica je res pokazala vse kar zna. S tem ne mislim samo na poslušnost po programu, ampak tudi vse vragolije, na katere se je spomnila vmes. Na treningih mi Chica dela enkratno. Pozorna je name, na obratih se ne oddaljuje, ko se ustavim se avtomatsko usede, edin problem, ki ga imam – pa še to ne vedno je njena hoja v kalo. Včasih se preveč obrne proti meni, ker me ves čas gleda v oči, in se potem med hojo tudi s trupom obrne rahlo proti meni – to se šteje za napako.

Na izpitu je Chica že na izhodišču začela vohati po tleh, tako da sem jo komaj pripravila, da sva naredili prvo vajo s povodcem. Vse skupaj ni bilo nič od nič. Sledila je hoja skozi skupino ljudi s povodcem in brez povodca. Oboje je naredila odlično. Potem pa še hoja brez povodca – to je bil pravi žur. Očitno se ji je zdel program preveč dolgočasen in ga je popestrila, ter pripravila posebno komedijo za vse gledalce. Nekaj je dobila v nos in je morala it raziskat (našla je priboljšek, ki je nekomu padel iz žepa), sledil je prelet mimo publike, potem se je spomnila še, da je na eni reševalski oviri polivinil, katerega je potrebno obvezno odstranit,... Vmes se je za trenutek ustavila, me pogledala in nadaljevala z 'delom'. Raje je nisem klicala, ker itak nič ne sliši, ko je v elementu. Če bi šla po njo, bi mislila, da je igra in bi še bolj zagnano začela teči. Sem počakala, da se je približno umirila in jo potem poklicala, tako da sva potem nadaljevali z vajo.
Pri odjavi od izpita je sodnik rekel, da se ji vidi, da zna odlično delat, ampak da tisti trenutek nisva bili usklajeni. Vsi, ki vejo kako s Chico delava, so bili včeraj šokirani - jaz pa še najbolj. V urbanem okolju pa je na srečo pokazala svoje pravno znanje in je ignorirala vse kolesarje, pešce, tekače, avtomobile in njihobo hupanje,...
Izpit sva naredili, ampak žal na tak način, da se raje ne hvalim, da ima Chica izpit B-BH.


Izpit B-BH

Najprej nekaj pogojev za udeležbo.
Izpit B-BH je sestavljen iz treh delov. Najprej vodniki pišejo teorijo, ki se najde na spletni strani KZS. Sledi vaja poslušnosti po programu B-BH, ki je odlično opisana na tej strani. Na koncu pa se pse preizkusi še v urbanem okolju (srečanje s skupino ljudi, psi, kolesarji, tekači, avtomobilom,...).
Ta izpit naj bi bila neka osnova, katero mora imeti vsak pes. V nekaterih državah je že obvezen, pri nas pa zaenkrat še ni. Glede na nedavne napade psov, se zna zgoditi, da bo tudi pri nas postal obvezen za vse pse, katere bodo vodniki vodili na sprehode po mestih. Jaz sem ZA!

Še nekaj fotografij (foto: AK & BR)

Prijava na izpit po programu B-BH

Vodljivost na povodcu

Vsi izpitniki, vodja prireditve ter sodnik

Ostale fotografije so v galeriji KD Zagorje.

Ni komentarjev: