nedelja, april 09, 2006

CACIB Vrtojba 2006

S Chico sva se v družbi Mojce in Basenjita odpravili na njeno prvo razstavo. Ker sva bili s Chico zgolj gledalki, sva imeli čas navijat za zagorjane in avstralce :)

zadaj: Tina
sredina: Jana, Mojca, Tina
spredaj: Sagena Max Mara (Eli), Balu (Bali), Alpine River Breeze of June (Chica)
(foto: Jure Crnkovič)

Chica z Berry in Grinom (foto: Urška Ferletič)

Chip, Chica, Grin

4 komentarji:

Lilit pravi ...

Prav vidis njihove karakterje po facah...
Chica - hudicki v oceh
Berry - kaj lahko naredim zate?
Grin - la la la, danes je lep soncen dan

:)

Tina pravi ...

Ja, imaš prav ;)
Pa ravno jaz sem si izbrala hudička... No, če me kdo vpraša o njenem karakterju raje rečem, da je navihana - it sounds better :)

Tina pravi ...

Ko smo že pri karakterjih... Chica je drugače hudiček v obleki angelčka. Vsi v njej vidijo nežno dušico, lep pogled,... ne vidijo pa tistih iskric v očeh, ki pomenijo, da samo čaka, da bo lahko kaj ušpičila ;)

Upam, da ni veliko ljudi na razstavi videlo, kako ji je uspelo s tačko prevrnih posodo z vodo, tako da je poletela v nebo (skupaj z vodo). Nekje na najvišji točki se je voda polila kakšnih 10 cm stran od neke lep oblečene tete... No, glede na Chicine norčije imam le to srečo, da nikoli ni bilo nobenih problemov z ljudmi, ki so v tistem trenutku prisotni ;)
Ne vem, če si videla kako je izgledalo. Za Andrejo vem, da je. Je samo pogledala in rekla: "Chica - kdo pa drug!" :)

Lilit pravi ...

Nisem videla, ne.
Ja, je pac prava navihanka ;) in stavim, da je ne bi menjala :)