torek, marec 21, 2006

Pesjanarsko življenje

Ko sem se odločila, da bom v svoje življenje sprejela majhno kepico Chico, sem vedela, da bom z njo zelo aktivna na kinološkem področju in da ne bo pes za na kavč in občasne sprehode. V društvu sem sprejela vlogo članice izvršnega odbora, urejanja spletne strani, fotografiranja, itd - tudi takrat sem vedela, da bom več časa preživela v kinološkem društvu. To kar se mi pa zadnje čase dogaja, pa že presega meje mojih predvidevanj in pričakovanj. Več časa preživim na društvu z ostalimi 'pesjanarji', kot pa doma z Bojanom. No, nisem samo jaz kriva za to, da se skoraj nič ne vidiva. Tudi on ima ogromno dela s PO Svea in Big Bandom. Če bo šlo tako naprej, bova samo še spala skupaj, dneve pa preživljal avsak zase...

Sumarično gledano sva bili s Chico v KDZ vsak dan razen v sredo. V četrtek sva imeli tečaj poslušnosti, v petek reševanje (btw Chica se je odrezala enkratno - vedno znova me preseneča), v soboto smo organizirali izpite poslušnosti za pse spremljevalce (B-BH), v nedeljo je bil trening skupine za nastope (+ igra po treningu), včeraj smo imeli spet trening poslušnosti, danes imamo razstavljanje psov,... Po svoje mi je malo preveč na kupu, po drugi strani pa uživam v vsem tem. Komaj čakam skupno vajo reševalnih psov, ki bo v soboto na Koroškem. Pride tudi Chicina sestrica Berry.

Na zadnji skupni vaji je bilo nepozabno. Od takrat se je Chica naučila že kar nekaj novih stvari. Še vedno pa ne zna čakat, medtem ko drugi delajo. Na treningu mi je že 2x pregriznila povodec, ko je bila pripeta, medtem, ko so drugi delali. Prišla je do mene in hotela iskat. Sem si rekla, da sem pametnejša od nje in sem ji kupila 'vrv' za privez psa na dvorišču (kovinska, oblečena v gumo). V petek sem jo privezala za drevo in šla markirat. Čez kakšnih 5 minut Chica priteče na območje iskanja. Nič mi ni bilo jasno. Sem že mislila, da je pregriznila vse skupaj ali pa da se je je klipsna odpela, ker je imela ovratnico še vedno okoli vratu. Ko, sem jo pripeljala do drevesa in sem jo hotela pripet, sem ugotovila, da je zlomila obroček na ovratnici. Všeč mi je, da ima tako močno željo po iskanju, ampak kar je preveč je preveč - pa čeprav je aussie. Mi ne preostane drugega, kot da kupim močnejšo ovratnico.
Na skupno vajo gremo ERP Zagorje z enim avtomobilom in prikolico za pse. Me prav zanima, kako se bo Chica obnesla... Če bo kaj prostora v avtu, bo kar pri meni.

Včeraj sva šli pa na prvi spomladanski tek po Evroparku. Sem bila kar presenečena nad Chico, ker je ves čas tekla ob moji levi strani in sploh ni vlekla. Bo treba danes ponoviti vajo ;) Komaj čakam, da bo topleje in da bom lahko šla že zjutraj pred zajtrkom/faksom tečt.

Ni komentarjev: