torek, november 29, 2005

Nutcase

Včeraj sva šli s Chico dopoldne spet v Europark... Snega je še vedno polno, ampak žal se že tali, tako da sem imela v čevplih na koncu že malo mokro. Chica je uživala kot vedno in spet je nastalo nekaj dobrih fotk z mojo 'trotl kamero' ;)

Chica iz profila


Chica od spredaj

Sredi snega sem našla tudi eno gosenico, in sem jo rešila gotove smrti (podhladitev). Dala sem jo v žep in jo nesla domov, kjer jo imam v kozarčku z enim zelenim listom nevemkatere rože. Če kdo slučajno ve, kaj takšne živali jejo, naj se javi.
Drugače sem pa v celem Europarku srečala samo eno osebo, pa še ta se mi je zdela malo čudna. Ženska se je že nadaleč glasno smejala, potem je tekala sem in tja in vpila. Logično, da jo je Chica malo oblajala, ko je prišla blizu. Še meni je bilo neprijetno... Ponavadi je več ljudi v parku tak čas. Ampak očitno se v teh razmerah na tem području zadržujemo samo še nutcase-i.

Ko je prišel bojan domov, je bil malo presenečen nad novim hišnim ljubljenčkom, ampak mu je gosenica vseeno bolj všeč, kot pa če bi pripeljala še kakšnega psa ali mačko domov ;)
Včeraj mi je kupil Nutello (750g), pa sem mu rekla, da naj raje kupuje manjše, ker nimam nobene samokontrole. Včeraj sem v eni uri pojedla 2 kosa čokoladne torte, vrečko Chico friends-ov, in dva sendviča. Čez eno uro pa spet lakota!

Danes sem pa vsa boga... Nekaj se me loteva, pa upam, da bo kmalu minilo. Zjutraj sploh nisem mogla iz postelje – vse me je bolelo: sklepi, rebra, glava, slabo mi je bilo. Zdej je že malo boljše, ampak se mi še vedno malo vrti. No, tega sem tako ali tako že navajena zaradi nizkega pritiska. Me samo skrbi, da me ne bi zmanjkalo na sprehodu – je le malo hladno.

Ni komentarjev: