sobota, november 26, 2005

Let it snow

Zjutraj sem se zbudila vsa zlomljena, glava me je bolela, mi je kar razbijalo... Me je čokoladen krof malo potolažil, ampak žal ni odgnal glavobola.

Ker je imel Bojan vajo že ob 9h, sva se s Chico odpravili na jutranje potepanje po Evro parku. Hodili sva po celem snegu - še dobro, da mi je Bojan včeraj prinesel gamaše iz Ljubljane, ker drugače bi bila čisto mokra. Pridružil se nama je še en labi, ki se očitno potepa po našem koncu sedaj, ko psičke dišijo... Chica še ne diši, zato sta se ves čas lepo igrala, podila po snegu, Chica ga je lupčkala,... No, s Chico je bilo zanimivo - zdaj je ugotovila, da ni nič hudega, če je polno snega in ni nikjer nobene palčke. Je zato toliko bolj uživala, ko sem ji metala kepe. Se je naučila, da jih v zraku ulovi. Sem pa tudi ugotovila, da bi za takšen sprehod potrebovala 2 para rok: en par za metanje kep in drug par za fotografiranje.

Verjetno ni potrebno omeniti, da sva prišli že spet čisto mokri domov. Pa Chica je na momente vsa nesrečna, ker se ji delajo kepe na 'hlačkih'. Chica se greje ob radiatorju, jaz pa z vročim kakavom...


'Chica in potepuh v teku'

Ni komentarjev: