nedelja, oktober 30, 2005

Aussie saves the day

Kakor je od začetka kazalo, da bo slab dan, se je popoldne vse spremenilo. S Chico sva bili popoldne sami doma in sem že mislila, da mi bo skakala po živcih, med mojimi gospodinjskimi opravili, potem me je pa totalno presenetila. Med obešanjem perila na balkonu se mi je pridružila in prinesla vse igrače iz stanovanja na balkon ter se sama zabavala. Tudi ko sem šla noter, se je slišalo kako veselo piska. Sem morala it po fotoaparat in naredit to fotko ;)

Chica med njeno tipično igro s "pisko" ;)
Zvečer sem bila zmenjena na KDZ za trening, ki je potem žal odpadel, ampak Chica je vseeno uživala. Najprej je prinašala žogo, potem sv ašli nekaj ovir iz agilityja... hm... sem nastavila 3 ovire najnižje in postavila tunel, potem smo pa naredile tri kroge. Najbolj ji je všeč tunel, ker ve, da ji vedno vržem vrv, ko pride ven, tako da tako divja čez tunel, kar bo zelo prav prišlo, če se bom slučajno kdaj odločila, da bi šla z njo tekmovat. Pa spet sva preiskusili lestev in je šlo brez problema, pa tudi čez neprijeten material gre že sama.
Vadili sva tudi vajo "poleg", ampak s poveljem "glej me". Šlo ji je super. Hodila sem po poliguno, delala ovinke, tekla, hodila počasi, ter poskusila tudi obrat v levo - ocena: odl (5)! ;) Ves čas mi je sledila. Pri dalmatinki sem morala vložit veliko več truda, da sem dosegla podoben rezultat.
No, potem je pa sledilo norenje s Piko (belo bokserko) in Klavdijo (nemško dogo). Včeraj se je Chica Klavdije še malo bala, danes se je pa do nje obnašala, kot bi bila isto velika (in težka) kot ona ;) Bolj so norele s Piko, ko ji je Chica ukradla igračko in potem tekla pred njo, jo izzivala, se ji skrila v tunel,... je bilo kar zanimivo. Najbolj zanimivo je pa to, da domov ni prišla čisto nič utrujena. Ponavadi zaspi okoli 20h, včeraj je šla spat šele ob desetih, vmes se je pa zabavala z vrvjo.
Sem pa med tem norenjem izvedela, da eno tečajnico, ki ima starejšega psa, vsi vzpodbujajo z mojim primerom - s tem kar sem dosegla pri Nyzz, ko sva šli z njenimi sedmimi leti v tečaj poslušnosti (B - Bh). Se mi je dobro zdelo ;) Sicer sem pa res veliko dosegla z njo. Se je čisto spremenila. Jutri pride pa k nam v varstvo!

Ni komentarjev: